Instellingen & vormgeving

U kunt 123INVOICE aan uw eigen wensen aanpassen, bijvoorbeeld met uw eigen betaaltermijnen, logo, etc.

Instellingen

Via 'Instellingen' kunt u alle basis instellingen van 123INVOICE aanpassen. Zo kunt uw betaaltermijnen instellen, opgeven waar de adressen moeten komen voor bijvoorbeeld uw vensterenveloppen, etc.

Logo en achtergrond
U kunt uw logo gebruiken en eventueel uw briefpapier als achtergrond instellen voor een nog professionelere uitstraling.

Positie adres
Stel de positie van het adres eenvoudig in zodat deze binnen het adresvenster valt van uw envelop.

Adres instellingen
U kunt het adres van uw klant links of rechts weergeven of enkel het adres van uw klant of uw eigen bedrijf.

Betaaltermijnen
Door de betaaltermijn in te stellen houdt 123INVOICE automatisch bij wanneer herinneringen e.d. verzonden moeten worden.

Producten en diensten

U kunt uw producten en diensten aanmaken als product met de bijbehorende inkomsten categorie, prijs en BTW percentage. Dit scheelt veel tijd bij het aanmaken van nieuwe facturen omdat bij het intypen van de productnaam op uw facturen de gegevens automatisch worden aangevuld. Daarnaast verminderd u de kans op typefouten in productnamen, prijzen etc.


Omzet/kosten categorieen

Standaard wordt uw facturatiesysteem met een grootboekschema opgeleverd met veel gebruikte categorieen die u naar eigen inzicht kunt aanvullen en aanpassen. U kunt zelf de categorieen beheren die u kunt gebruiken om uw inkomsten en uitgaven te scheiden. Op deze manier heeft u een uitgebreid en duidelijk overzicht over uw omzet en kosten.




Gebruikers

Wilt u uw accountant of boekhouder ook toegang geven tot uw administratie? Dit is mogelijk door een extra gebruiker aan te maken in het beheerscherm. U kunt per gebruiker instellen welke rechten deze heeft. Zo kunt u uw boekhouder bijvoorbeeld enkel toegang geven tot uw overzichten voor de aangifte omzetbelasting en inkomstenbelasting.





Talen


Verstuur uw facturen in 12 verschillende talen.

U kunt de taal van uw klant instellen zodat u ook internationale facturen kunt sturen in de taal van de klant. Dit geeft meer vertrouwen en is duidelijker voor uw klant. Op dit moment kunt u uw facturen in 12 talen versturen, namelijk:

- Nederlands
- Engels
- Frans
- Duits
- Spaans
- Grieks
- Italiaans
- Portugees
- Pools
- Roemeens
- Russisch
- Zweeds







Ook alle berichten, zoals de herinneringen, worden verzonden in de gekozen taal van de klant.

Word map